Vet ni vad jag har glömt att berätta !

( Tidsinställt )

Måste bara få berätta en sån rolig sak för er som jag helt hade glömt bort . Tror att det var i förra veckan när jag som vanligt satt i kassan på jobbet, så kommer det en barnfamilj och handlar, och jag börjar prata med mamman som jag brukar göra, och efter en kort stund så berättar hon att hon brukar läsa min blogg :D Förstår ni så chockad och glad jag vart :) Det visade sig att hon hade en dotter som det bara skillde ca 3 dagar mellan henne och Alicia :) Riktigt roligt när man får ett ansikte på iallafall en utav sina läsare :) Jag tyckte det var jätte kul . Och jätte roligt med lite positiv feedback :) Det är roligt när någon uppskattar det man gör och som man lägger ner mycket tid och energi på !

Till läsaren som pratade med mig på jobbet
: Hejsan ! Ber om ursäkt men jag vet inte om jag hann uppfatta ditt namn tyvärr, jag minns iallafall att du inte hade någon blogg :/ Men du sa något om att kanske börja lämna lite kommentarer ? ;) hihi . Hoppas att ni har det bra på husvagnssemestern & Tack för att du berättade att du var en läsare, det var verkligen super :)

Kram på dig !

Kommentarer
Postat av: Eve

Det där var jag också med om en gång förr! Inte riktogt lika häftigt eftersom det var en Tierpsbrud (som jag dock aldrig sett innan då) men ändå. Alla känner apan och apan känner ingen :P Hoppas allt är bra med dig och familjen! Kram!

2011-07-21 @ 16:12:29
URL: http://kolojna.webblogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej vännen..



Ja det var ett tag sen. Allt är bra här, lite mkt att stå i men det är bra :) Vi trivs jättebra med nya lyan :) Eller kanske inte lägenheten men läget. Vi vill gärna byta lägenhet på samma gård. Så det hoppas vi på.



Allt bra med er?



Jadu.. Nim brås på sin far :)



Kramar till er

2011-07-21 @ 23:54:00
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe...kul att du uppskattade att jag sa att jag läste din blogg...så du inte tyckte det var Läbbigt när en helt främmande människa kommer fram å säger att hon läser om din vardag! Tycker iaf om din blogg:)



Vi semestrar för full å våran lilla Flora älskar att härja å klättra på stolar å bord i förtältet (galet vild är hon;)! Nästa vecka bär det av mot Öland tror jag!!



Måste berätta att när jag hamnade på din blogg var våra små tjejor bara typ en vecka el så...å dem var nästan exakt lika stora (flora 3135g 48cm) å både du å jag heter Emma å är inte så "gamla" mammor (jag va 24 när jag fick lillan). Va liksom självklart att börja följa;)

Skulle du få nån semester?

Kram från din kund Emma

2011-07-22 @ 00:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0