Trött mamma

Idag har det varit ganska mycket på jobbet iochmed att det är Midsommar på Fredag så alla handlar för fullt ! Och ännu mer kommer det att bli imorgon eftersom att det är löning också ;) Så jag kommer nog ha att göra ;) hehe ! Vet att det blir många tråkiga inlägg om jobb nu osv, men jag hinner inte uppdatera om så mycket annat när jag jobbar, tyvärr :( Så tack till alla er som fortfarande kommer in här och läser ( dock är ni lite dåliga på att kommentera hehe ) Ingen blogg utan er <3 :)

Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

Hej :) känns de skönt att ha börjat jobba igen? Hoppas att du trivs och att du och din familj mår bra :)

Tänkte fråga, hur går jag tillväga nu när jag vann tävlingen om almanackan ?

Får jag nån kod eller hur gör jag ?



Kram

2011-06-23 @ 01:59:58
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0