Saker till lill sessan

Som sagt idag åkte jag & M på en roadtrip, fast det vart inte som planerat :p Men nästan så ;) Vi åkte iallafall först ner till Tyresö & köpte denna fina bilbarnstol, en Akta Graco Cosmic Comfort :) Den är riktigt fin och jag tror att den är super bekväm, det var en utav anledningarna till att vi ville ha just denna modell :) Vilken modell har ni nu när ni gått ifrån "babyskyddet" ? :)

Det vart dock ingen vagn i gävle utan denna fina sulky vagn fick följa med oss hem ifrån Barnenshus Uppsala :) Jag är jätte nöjd med den och den är verkligen enkel att köra/svänga med :) Dock så har vi inte kunnat testköra den ute än, då vädret inte tilllåter det idag :/ Vi fick även med oss en babypool hem, hittade dock inga bilder på någon liknande...

Igår när vi också var till stan så fick vi med oss detta "prinsessmyggnät" hem :) Vi behövde ett och jag tyckte att detta var lite roligare än dem vanliga vita!

Hon fick även något klädesplagg igår, men jag hittade inga bilder på nätet och det verkar som att våran kamera har gett upp helt :( Vi har beställt ett nytt batteri i hopp om att det ska hjälpa...


Kommentarer
Postat av: Wilja, mamma till Jamie!

Jag har nästan exakt en sådan vagn fast svart/grå. Jag ÄLSKAR den :)

2011-06-13 @ 21:44:17
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

Vi har exakt likadan vagn, och vi är riktigt nöjda med den :) Netlié älskar verkligen den, speciellt då hon kan se allt annat än mig hela tiden ^^,

2011-06-13 @ 22:05:19
URL: http://alltidgela.blogg.se/
Postat av: helen

vi har samma prinsesshimmel till lea. :D vi har en britax multi tech, jätte nöjd, ska köpa en till av samma sort nu och sätta i makens bil med. kram

2011-06-13 @ 22:32:26
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0