Dagens Outfit 110318

När jag bad er lämna tips på vad ni ville att jag skulle skriva om så var det en utav er som önskade att jag skulle börja med "Dagens Outfit", och då både på mig och på Alicia. Jag kan inte lova att jag kommer kunna lägga upp dagens varje dag, men jag kan lova att jag ska försöka :) Så här kommer mitt första försök ;) Hoppas att det vart så som ni hade tänkt er!?



Mamma:
Kofta: Gina tricot.
Linne: Cubus.
Byxor: Ullared
.



Alicia:
Set med tjocktröja och leggins: H&M.
Halkstrumpor: Lindex
.

Ni kommer att kunna hitta alla "outfits" under kategorin "Dagens outfit" i menyn :)

Kommentarer
Postat av: sandra-Mamma till Isabelle och Vilicia

jaa man får ta det när man har tid helt enkelt :)



Jodå det är bra.. jag är så otroligt sliten i huvudet bara, men det blir nog bättre snart. har ju rätt mkt nu med körkortet och så men skönt när de är klart :)



har ni fått tillbaka den hemska snön då ? eller har den inte försvunnit än ? eller har ni fått den härliga våren? :)

Jag vaknade och såg att marken var täckt med snö igen .. suck :(



Kram

2011-03-18 @ 19:56:09
URL: http://karlekovervinnerallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0