Fredagmorgon 110304

Idag sa vi godmorgon klockan kvart i sju, jag hade gärna sovit en stund till men det var det en liten tjej som inte hade någon stor lust med ;) Men jag lyckades hålla henne sysselsatt en stund i sängen innan vi tillslut klev upp klockan åtta och åt frukost! Nu har hon somnat igen för en liten stund sen, själv är jag också trött, men jag har inte tid att gå och lägga mig igen, måste fixa lite här hemma medans hon sover, för klockan ett kommer Lisa & lilla Elvin hit, plus Lisas väninna, dem ska ha en liten arbetspresentation för mig om Aloevera produkter ;) Det blir spännande!

Nej om jag skulle ta och sätta igång, kanske ska ta mig en dusch innan jag börjar diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0