Melodifestivalen 2011

Ligger här i soffan med datorn på magen och kikar på melodifestivalen :) M somnade efter att han nattat Alicia, det börjar gå lättare för honom att lägga henne nu, fortfarande lite gråt och skrik men efter ett tag så somnade hon! :) Känns skönt för mig att inte jag är den ända som kan lägga henne.

Så vem röstar ni på ikväll
? :) Jag gillar juh både sötnosen SAADE och DANNY´s In the club!, men det är blir säkert The moniker ( inte min favorit i musikväg ) som tar hem segern, eller kanske Varga eller Nicke borg. Men om jag måste välja en så faller nog min röst på DANNY :) Gillar verkligen den låten, tycker nog att den är lite bättre än Popular ;)





Bilder lånade ifrån google.com

Kommentarer
Postat av: Emma

Tyckte du rätt låt van? :)

2011-03-13 @ 09:21:04
URL: http://www.nattstad.se/emmahjorth
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Tycker inte att rätt låt vann. Fjortislåt och nääää. Behövs lite mer riv i låtarna. :)

Kram

2011-03-13 @ 19:34:21
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0