Parfym

Vet inte om ni minns kollaget jag gjorde med alla mina parfymer ? Så skrev jag vilka parfymer som jag ville utöka "samlingen" med, och högst upp på listan låg Britney Spears - Fantasy, och sen ett tag tillbaka har den gjort sig hemmastadd i mitt badrumsskåp bland dom andra små härliga flaskorna ;) Underbart..



Och sist när jag & Svärmor var i stan så passade jag på att sniffa på lite parfymer inne på Åhléns, och den jag faktiskt fastnade för då var Laila Bagge´s - You Rock! Men det gjorde då inte Marianne ;) hehe. Jag tyckte att lukten påminnde om "Viol pistoler", ni vet godisarna ?




Och asken som den kommer i är juh inte helt fel den heller ;) Jag har "nånting" för fina askar haha, jag kan inte slänga dom, så jag brukar spara på dem, tills M tycker att jag har för många och att dem är onödiga och tar plats :D

Kommentarer
Postat av: Marianne (farmor,svärmor)

Hej gumman !

Kul att du kom ihåg att jag inte gillade parfymen,men gillade du den , var det inte den fina lådan du föll för .... ; ) Hi hi ! Kramar från mig !

2011-03-17 @ 02:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0