Trött mamma

Igår var jag super trött, efter maten så badade jag lill tjejen, sen så tog jag en dusch! Gjorde sen iordning välling åt Alicia och så la vi henne vid sju tiden som vanligt. Sen gick vi och la oss på soffan för att kolla på teve, kikade lite på Family Guy. Sen vid halv nio kanske så tvärsomnade jag i soffan, det har inte jag gjort sen Alicia kom tror jag :p För jag brukar aldrig kunna slappna av helt eftersom jag vet att hon brukar vakna till ibland så att man får gå in och ge henne nappen, men inte igår inte ;) Sen när M skulle gå och sova så väckte han mig. Det brukar oftast vara han som somnar på soffan och inte jag :p Måste ha varit riktigt trött! :)

Våran middag igår tagen med mobilkameran, därför som det blev så suddigt.

PASTAGRATÄNG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0