9 månader i magen - 9 månader utanför ♥

När dem här bilderna togs så var jag ganska så less på att vara gravid & på den stora magen, och vi ska inte tala om hur less jag var på all vätska som jag hade samlat på mig.. ja ni ser juh själva hur svälld jag var av allt vatten i ansiktet, känner knappt igen mig själv haha. Här hoppades både jag & M på att det skulle vara dem sista magbilderna innan förlossningen skulle sätta igång & det var dags att möta våran lilla bebis som så länge bott i min mage. Men det skulle visa sig att vi skulle få vänta ett tag till, hela 10 dagar, 10 dagar som kändes som en hel evighet. Idag springer 10 dagar förbi som ingenting, då kändes det som att dem där sista 10 dagarna var längre än hela min graviditet tillsammans. Vi brukar idag ofta prata om hur kändes när man gick där på slutet och väntade på att hon skulle komma, hur hon skulle se ut, hur hon skulle dofta, vem hon skulle vara lik, och ifall det verkligen var en riktig bebis där inne, och om det verkligen skulle vara en liten tjej som det var sagt :) ♥






Och när hon väl valde att komma till oss i vecka 41 + 3 så förändrades våra liv föralltid. Nu skulle jag aldrig kunna tänka mig ett liv utan henne, jag är inte hel när hon inte är i min närhet! Våran älskade unge ♥ Det finaste jag nånsin skådat! Kan inte förstå att hon varit hos oss i hela 9 månader idag. Våran stora lilla bebis! Hon kommer alltid att vara min lilla plutt. Tiden rusar förbi och aldrig i hela mitt liv så har dagarna gått så fort som dem gör nu. Nu är det absolut ingen liten bebis vi har här hemma, det var det länge sen vi hade, nu har vi en liten stor tjej som utvecklas för fullt och som kan så otroligt mycket. Mamma älskar dig finaste, underbaraste Alicia ♥



Den här bilden är tagen idag innan vi gick hem till Alicias Farmor :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

GRATTIS till superfina lilla Alicia , och grattis till er som har fått äran att vara föräldrar till en sån söt liten tjej i hela nio månader :)



Kram från Sandra och Tova .

2011-05-06 @ 22:30:54
URL: http://tovaliv.blogg,se
Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

grattis till super söta Alicia :D

2011-05-06 @ 23:57:50
URL: http://alltidgela.blogg.se/
Postat av: anouk - I Huvudet på Rookiemamman

aaaah! NU känner jag igen dig!:D Vad kul:)



Klockren flugsvamp i adressfältet btw;)

2011-05-12 @ 23:15:42
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0