Två härliga dagar

Åh vilka två underbara dagar vi har haft ^^, Vädret har varit strålande, riktig sommar värme :) Det ända negativa med det är väl att man inte riktigt vet vad man ska klä skruttan i, det får juh inte vara för varmt men samtidigt inte för "avklätt" då man inte vill att hon ska bränna sig. Hum, klurigt det där ;) Idag har vi cyklat med Alicia för första gången och jag tror faktiskt att hon gillade det :) Sötnosen, jag fick inga bilder på det då kameran har vart död i några dagar för att jag inte orkat ladda den hehe, men Alicias faster tog massa fina bilder ^^, Måste bara se till att lägga över dem på ett minne nästa gång vi är där! :)

Hoppas på toppen väder imorgon också så att man kan gå i shorts och linne hela dagen imorn igen :)

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim ♥

Hej gumman,

Det känns verkligen jättebra med flytten. Som sagt, komma närmre släkt. Och kunna jobba med det man vill. Det kommer bli toppen :)

Kramis

2011-05-11 @ 09:59:21
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: mamma till adam och jacob

ja jag tycker att bilderna var värda pengarna, det kostar ju normalt mycket mera att gå till en fotograf!



ja vi har kommit ifrån det lite men han behöver ju lära sig, det är ju inte bra för varken honom eller mig att han är för fäst vid mig. för de första så klarar han sig ju inte utan mig och det blir väldigt svårt för mig att göra vardagliga saker som att gå på toa utan åskådare! haha

2011-05-11 @ 19:42:56
URL: http://motherof2.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0