Nödvändigheter

Nu när det börjar bli mörkt ute så vill jag faktiskt att bilarna ska kunna se när vi kommer gående, som tur är finns det reflex i Alicias namnskyllt som sitter fram på vagnen, med tanke på att hela vagnen är svart. Hon har även haft en reflex i form utav ett rosa spöke på sufletten, men den är helt plötsligt spårlöst borta. Så igår när vi var ner till Ica så innförskaffade jag oss en ny. Denna gång fick det bli en söt liten jordgubbe. Köpte även en halstub (som även går att använda som ett hårband) ifrån märket Pierre Robert. Lite dyr men förmodligen värd varenda krona i vinter då det blir superkallt.



Vackerbarn ♥


Funderar även på att köpa detta underställ och "rånarluvan" ifrån samma collektion. Möjligtvis att det blir i lila. Nu är bara frågan vart man kan hitta dessa? Här hemma hade dem bara halstuben. Någon som vet vilka återförsäljare Pierre Robert har? Kom gärna med tips!

Kommentarer
Postat av: Matilda

I österby på Konsum har dom Pierre Robert, dock är det nog lite urplockat nu men det kanske finns :)

Jag vill också ha ett set därifrån :)

2011-11-06 @ 08:28:47
URL: http://Matildasbrain.blogspot.com
Postat av: carolina - med Lo:s syskon i magen.

Jaa, jag tycker verkligen man ser skillnad! Vad mysigt =)

2011-11-06 @ 14:05:23
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Konsum har det märket, iaf i gävle där jag jobbar. Sen har du ju hemsidan där du nog kan beställa hem. Har oxå funderat på att ha detta underställ till Tuvsan. Lite dyrt men jag tror att det blir värt varena krona i vinter. :)

2011-11-07 @ 09:40:31
URL: http://aboutourslife.blogg.se/
Postat av: Linda

Din alldeles egna arbetsplats säljer Pierre Robert!

2011-11-07 @ 18:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0