En bra dag.

Idag har jag haft en sån där produktiv dag igen, en sån där dag då man får mycket gjort! Jag känner verkligen att när jag är ledig några dagar i streck såhär, så kommer energin och lusten till att fixa till & städa hemma tillbaka. Annars när jag jobbar hela tiden så är jag bara så trött när jag kommer hem att jag helt enkelt struntar i allt som måste göras. Jag bara "skiter" i det rent ut sagt. Visst kan jag plocka undan och sånt där smått, men inga stor städningar direkt ;) Och är man "bara" ledig en dag, då vill man juh passa på att göra antingen så lite som möjligt den dagen så att man är utvilad dagen efter när det är dags för jobb igen, eller så mycket roligt som möjligt som man inte hinner när man jobbar!

Nu har jag iallfall varit ledig Torsdag, Fredag & Idag (Lördag). Torsdag/Fredag för att jag bara var ledig enligt schemat, och idag för att M & jag jobbade samma helg så jag fick ta föräldraledigt idag, och han imorgon. Nu ska vi på middag hemma hos min Syster Anna :) Och tydligen så har Alicia precis lärt sig att säga Moster haha :D

Hörs senare mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0