Mina presenter

Kom på att jag helt glömt bort att visa er alla fina presenter som jag fick när jag fyllde år för ett tag sen. Men här kommer lite bilder iallafall tillslut.

Utav min Stora älskling fick jag den här ljuvliga spegeln. Jag älskar den och den är verkligen helt i min stil. Och jag hade tjatat om en helkroppsspegel så otroligt länge så jag blev så glad :) Tyvärr så sitter den inte än uppe på väggen så det är någon liten dam som har gjort massor utav handavtryck på den som ni kanske ser ?





Fick även denna dunder plattång ifrån märket G.A.M.A utav M. Den är toppen för mitt hår och ingen kan vara gladare än jag. Nu tar det inte längre en halvtimme att fixa håret hehe.



Utav Svärisarna så fick jag en "Tjejdag"..med shopping och middag! Så imorgon ska jag, Svärmor, Sofia (M´s lillasyster) och Mikaela (M´s brors Sambo) gå på stan hela förmiddagen. Kommer att bli så mysigt. Och på eftermiddagen så avslutar vi med middag på en Grekisk resturang. En perfekt present åt en shopping galning som mig ;)



Utav mina tjejer så fick jag ett presentkort på H&M som antagligen lär ryka imorgon hihi. Fick även ett presentkort på H&M utav min syster Anna med familj.




Och det här underbara armbandet ifrån SNÖ fick jag utav min syster Linda med familj. Så fint, men tyvärr en aning stort. Och sen utav min syster Maria + fam så fick jag lotter. Vann dock bara en tia haha, typisk min otur i spel.

Kommentarer
Postat av: SHORTY

sv; det var så liiiite så gumman :D tack själv!

Absolut, vi kan göra det nääärsom!

Jag diggar dig gumman hihi och tycker det är skitkul att vi har börjat umgås!



det gööör vi :D aww tack hihi pusss

2011-10-24 @ 23:00:45
URL: http://shortys.se
Postat av: Carro

SV: Ja, den är jätetfin! Såg att Alicia hade mössan och vantarna :)



Tack så mycket! Tröttheten beror väl kanske på att man redan har en unge hemma att ta hand om ;) Kram!

2011-10-25 @ 08:29:25
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0