Då var man mörk igen

Äntligen säger jag :) Var ganska så less på den ljusa färgen även om den hade blivit ganska så fin nu efter en vecka i solen (förutom den hemska utväxten då haha) Så nu känner jag mig lite mer som mig själv igen :} Dock är det lite ovant med så här mörkt när jag endå vart ljus ett bra tag. 

Vilken gillar ni bäst? :)





Dålig bild, dessutom måste det tonas en gång till då färgen vart lite "genomskinnlig" i längderna.



Och innan ni tänker börja kommentera om att man inte ska färga eller tona håret när man är gravid så vill jag bara tillägga att jag har granskat innehållsförteckningen på den här toningen noga innan jag köpte den och den innehåller inte PPD (Det skadliga ämnet som finns i vissa hårfärger osv) och inte heller Amoniak. Och det är dessutom en tonig och inte en färg.

Kommentarer
Postat av: SHORTY

sååå fin =)

2011-09-27 @ 21:17:27
URL: http://shortys.se
Postat av: R

Jag färgar med växtfärg :) Är gravid, håret tar mindre skada och miljön, (inga kemikalier) behöver heller inte oroa mig för den lilla ska ta någon skada.. Använder ekologiskt shampoo med, hur bra som hellst :) Enligt mig. kram

2011-09-28 @ 09:43:54
Postat av: Mikaela

Det vart toppen fint Emma :)

2011-09-28 @ 13:20:49
URL: http://hallontuttar.blogg.se/
Postat av: helen - mamma till Lea och BF jan 2012

du passar i både ljust och mörkt men förstår att de är skönt att slippa utväxten även om jag inte alls tyckte de syntes så mycket där du var blond! :) kram

2011-09-29 @ 20:58:40
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0