Fägade strumpbyxor

Efter en trevlig fika så skulle jag skynda mig till tåget, men jag var så sugen på att shoppa nånting "när jag endå" var på stan haha :) Så sprang lite snabbt in på Lindex för att kika på lite strumpbyxor och kom ut därifrån med tre par :) Dem hade nämligen tag 3 betala för 2 - perfekt. Tänkte att strumpbyxor kan man juh ha både med en gravid mage och sen :) Vad tror ni om färgerna då ;) Tänkte att jag skulle "våga" prova på något nytt så jag slog till på ett par röda och ett par senapsgula :} Dem svarta är lite tjockare och sånna behöver man juh alltid eller hur ;)

Så vad tror ni då? Hiss eller Diss med färgade strumpbyxor? Förövrigt så ser färgerna helt annorlunda ut på denna bilden men jag fick inte till någon bättre för tillfället..



Var lite dessa bilderna jag hade i huvudet. Tycker det kan vara riktigt snyggt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0