Jag behöver hela mig så jag kan ge dig hela mig.När allting börjar om

Hallå där ! Ville bara kika in lite snabbt! Tack för alla kommentarer ni kommer in här och lämnar då och då och förlåt att jag har varit så dålig på att svara på dem trots att det bästa som finns är när ni ger mig respons på det jag skriver! Och förlåt igen för att jag är så sjukt dålig på att uppdatera när jag jobbar,men ärligt talat så hinner jag nästan inte med nånting! Idag valde jag bort bloggen för té mys med Amanda och Lina, det var välbehövligt med lite tjejsnack! Hinner knappt träffa mina underbara vänner då vi alla jobbar olika! Men men, ska sluta bortförklara mig nu och kila lite på tv innan säng dags! Imorgon lovar jag att jag ska ta mig tid och fixa massa upd, gick juh in i v 16 idag med :) tiden går bra fort nu! Jaja hörs imorgon :) Nattis !

Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

hon är 7 och en halv månad :)



jaa, vi var på zakynthos :) vad härligt! så skönt att komma bort lite... nu längtar vi redan till nästa resa!



trevlig helg (:

2011-09-23 @ 11:32:23
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0