Lite smått till lill fröken

{ Tidsinställt }


Här på översta bilden ser ni det som gömde sig i H&m paketet som jag hämtade ut när vi precis hade kommit hem. Ett par uggs och ett par sockar. Alicia ville såklart prova allt, hon älskar skor. Och så ser hon så stålt ut när man säger att hon är fin och så måste hon alltid visa Pappa när hon fått på sig nått fint hihi, söt skruttan.




Detta fick jag med mig hem till henne idag (suddig bild dock), hittade inga mammabyxor, det fanns bara i stora storlekar kvar, lite synd då jag verkligen är i behov utav ett par. Dem jag köpte när jag väntade Alicia är alldeles för stora då jag har gått ner och väger mycket mindre nu vid starten utav denna graviditet än jag gjorde med henne. Iallafall så fick hon ännu en sådan här cardigan och sen så fick hon även ett 2 pack strumpbyxor i grått och mörkblått.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh dom där uggsen är så fina. Nellie har fått likadana :)



Hoppas allt är bra med magen. Kram

2011-09-25 @ 18:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0