Vinter skor

Igår beställde vi vinterskor åt lill tjejen. Det fick bli ett par Kavat. Läste massa bra reccensioner om dem och vi har juh erfarenhet utav märket sen innan så vi vet juh att det är bra. Sen var dem väl inte dem snyggaste jag sett men det är juh inte det som är huvudsaken när det gäller vinter skor ;) Det enda jag tyckte verkade lite negativt var väl att "skaftet" inte var så högt, men så tänkte jag att hon kommer juh endå ha overall som man drar över och så har dem juh "remmen" under skon. Men jag tror att vi tog för liten storlek kom jag på så härvi efter hand :/ får väl skicka tillbaka när hon provat annars! Vad har ni tänkt ha för vinter skor till era små?



Också beställde vi det fina set:et åt Mini :) Men det skulle inte komma förens nästa månad! Även ett vitt överkast fick följa med i beställningen ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Siljeholm

Grattis till pyret!!! Vad underbart!!



Och kavatskor är ju bäst:) kolla in här--->http://www.kavat.ebutik.se/ där finns de mycket finare kavat:) även med högre skaft, kalasfina! Hoppas ni mår bra!

2011-09-28 @ 21:41:33
URL: http://emmasiljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0