Som ny

Den här gamla fula stolen stog i våran lägenhet när vi flyttade in här, och jag som gillar att spara saker såg genast framför mig hur fin den skulle kunna bli! M var lite mer skeptisk då han inte tyckte att själva stolsformen var nåt särskilt! Så för några månader(?) sen köpte jag färg(egentligen till ett annat "projekt") och tyg på Panduro, har alltså haft allting hemma men inte funnit tiden till att sätta igång, men så i Lördagskväll fick jag ett litet ryck så jag och M hjälptes åt att måla & byta tyg på dynan! En & en halvtimme max tror jag att det tog ungefär. Och har ni sett så himla fin den vart? En helt annan stol :} Jag är jätte nöjd och M som inte var riktigt lika förtjust i början gillar den nu lika mycket som jag :} Stolen står nu fint i vårt sovrum, perfekt att lägga överkastet på om kvällarna :}

Bättre bilder på stolen kommer att komma upp så småning om :}


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Ååå, så fint!!! Jag vill med ha gamla stolar att klä om :) Skulle vilja ha i barnrummen med matchande tyger på stolssitsarna, det är så himla fint ju!!!



Stolen blev så fin!!! :) Roligt med såna där projekt... Vi har ju en kökssoffa, som jag tänkt måla om och byta tyg på, men som fortfarande står ogjort, men snart så och tänk vilken skillnad det kommer att bli :)



Hoppas ni får en härlig fredag och att solen skiner på er :)

Kram

2012-04-27 @ 08:30:20
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0