Denna vecka

Måndag: Alicia till dagis, och jag ska på "tandläkarmöte" samt försöka shoppa födelsedagspresent åt M. Tvätta, och sen så kommer dem och lagar vår diskmaskin som matläggaren hade sönder (?)
Tisdag: Hemmadag. Vi går in i vecka 37.
Onsdag:
ÖF? (Öppna förskolan),Alicias kusin Minella blir 1 år, Middag med kassatjejerna ifrån jobbet på Oasia.
Torsdag: Alicia till dagis och jag ska till Barnmorskan.
Fredag: Pappa M har namnsdag.Baka inför M´s födelsedag. Fredagsmys!
Lördag:
M fyller år så då ska här firas, eventuellt middag på Church street inne i Gävle.
Söndag:
Mysdag.

Vad har ni för planer i veckan?

Kommentarer
Postat av: 20 år,och snart två barnsmamma

svar: Ja jag tycker den har gått fort hittils men den första tiden alltså första halvan mellan 5-20 går ju alltid fortast då man inte har någon speciellt stor mage inga besvär förutom illamående i några veckor osv. (iaf för mig)

Andra halvan e ju tygre och jobbigare och då saktas väl tiden ner kan jag tänka mig. Hur känner du? Jag tycker de sista tio är segast från 30-40 då längtar man verkligen!

kram

2012-02-19 @ 19:48:31
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: miia mamma till My

Redan i v 37... Tiden går verkligen foooort! Nyss fick ja ju reda på att du va gravid :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0