Utedag i kvarnbacken (första delen)



I Söndags vart det en "spontan" ute dag i kvarnbacken tillsammans med min syster Anna och delar utav hennes familj :} Vi hade med oss pulkor, mattor, och snowracers, dock så vågade jag mig inte på att åka då det var riktig iskana i backen, dumt att riskera något i onödan. Efter några åk blev det grillad korv med bröd, saft och marie-kex (äntligen fick jag min grillade korv som jag har varit sugen på så länge haha). I början var vädret på topp och solen sken och det var riktigt skönt, dock blåste det ganska mycket och efter ett tag gick solen i moln så då begav vi oss hem med trötta ungar och en trött hund. Jätte mysig dag helt enkelt, jag uppskattar verkligen sådana här dagar så himla mycket nu sen vi fick Alicia. Bland det bästa man kan hitta på en fin vinter dag.






Fler bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0