Våra veckor

Tänk hörrni att det redan är Torsdag igen, eller ja den är ju till och med slut snart. Vi har hunnit med massor den här veckan jag och Alicia. Och det roliga är att det ser ut som att veckorna kommer att fortsätta så fram tills bebis är här hos oss ♥ Ganska skönt endå måste jag säga, att ha nånting att göra om dagarna. I Måndags var Alicia på dagis medans jag var hos Barnmorskan, i Tisdags hade vi hemma dag, (sådana behövs dem med) en besiktningsman ifrån Tierpsbyggen var här och gick igenom allt behöver renoveras i lägenheten, igår var vi först till Öppna Förskolan, sen var vi hemma hos min syster Anna medans golvläggarna var hemma hos oss och rev ut det gamla golvet plus började lägga nytt golv, efter det fick vi besök utav Hanna vilket var väldigt uppskattat utav lill tjejen och idag har vi varit nere och badat, bastat och duschat, sedan var vi hemma hos min syster Anna igen medans M var iväg och köpte en ny "dagis vagn" (En Emmaljunga Scooter som vi kommer att ha stående på dagis som Alicia kommer att sova i när hon är där, hon sover nämligen alltid ute och vi har nu bestämt oss för att sälja våran "vanliga" Emmaljunga då vi nu ska ha en syskonvagn) åt Alicia efter jobbet. Imorgon ska Alicia till dagis igen och jag ska ta hand om hemmet lite inför helgen och sådär hade jag tänkt. Tvätta, bädda rent i sängarna, ringa lite samtal (F-kassan, Tele2 osv), samt fota vagnen så att vi kan få ut den på annons. Antar att snickarna kommer hit och fixar klart valvet i vardagsrummet också. I helgen har vi också fullt upp :) Kanske att fina Petrah ville komma hit på Lördag? Och på Söndag ska vi på dop (Alicia var även bjuden på sitt första födelsedagskalas, ja om man inte räknar med inom familjen då såklart, men det krockar lite med dopet tyvärr så jag tror inte att vi hinner det)


Nästa vecka kommer att se ut ungefär såhär för oss:

Måndag: Alicia till dagis?, jag blir hemma och förhoppningsvis kommer dem att börja tapetsera osv här.
Tisdag: Hemma dag. Eventuellt lite städ, och bak inför Alla ♥´ns dag .
Onsdag: Eventuellt ÖF (Öppna förskolan). 1,5 års kontroll på BVC.
Torsdag: Bad
Fredag: Alicia till dagis?, Städ och helgfix här hemma för mig.
Lördag: Öppet
Söndag:
Öppet




Kommentarer
Postat av: Sandrah - Mamma till Tova <3

Vad har ni för Emmaljunga nu då ? Vi tänkte nämligen köpa en och ha ute i stugan :)



Ja veckan bara försvann , men var bara för mycket den här veckan . Tisdag nästa vecka är vi heelt lediga . Så vi skulle kanske kunna komma till er eller så ?



Kram !

2012-02-09 @ 22:01:22
Postat av: Petrah

jaaaaa jag vill komma :D:D:D!

2012-02-09 @ 22:26:28
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0