Med kulan på akuten

Jag och kulis befinner oss på akuten i Uppsala och har gjort sen klockan åtta, innan dess var vi på akuten i Tierp! Fick åka in vid fem tiden efter att kroppen helt enkelt sa ifrån! (antar jag)

Jag och Alicia skulle ta ut hunden på en liten runda och som ni kanske förstår så är juh det ett litet projekt i sig när man är sjuk och har sovit dåligt flera nätter i rad. Kände direkt när vi kom ut att det var nånting som inte stämde, det liksom började svartna framför ögonen på mig och jag såg som fläckigt! Men vi tog den där lilla promenaden runt kvarteret och jag kände att det vart obehagligare och obehagligare!

Vi kom in och vid den här tiden så kunde jag inte se nånting åt högra hållet (ni vet när man tittar rakt fram så ser man juh ändå åt båda sidorna men det gjorde jag inte nu) Det var jätte obehagligt och jag började svettas nåt otroligt och så fick jag sprängande huvudvärk! Det läskigaste var juh att jag var rädd att svimma och jag var juh själv med Alicia! Ringde sjukvårdsupplysningen och dem hänvisade till akuten i Tierp, därifrån fick jag en sjukresa med taxi in till Ackis (efter två timmars väntetid) och här sitter jag nu! Tröttare än nånsin och extremt hungrig! Väntar på en läkare som aldrig tänker komma! För ca 30 minuter sen var det fortfarande tre före mig i kön.. Sen så vet man juh aldrig vad som händer på en akutmottagning!

Åkte hemifrån kl 17 och sitter fortfarande och väntar :( Har lyckats fått ett blodprov taget och ett blodtryck! Känns som att jag aldrig kommer få sova! Vi hörs när jag piggnat till lite!


Kommentarer
Postat av: Marianne/farmor

Hej gumman !!

Krya på dig nu gumman <3 tänker på dig . Här är allt bra & Skruttan sover så sött ;-) Kram

2012-01-01 @ 23:16:44
Postat av: SHORTY

gumman <3<3<3 krya på dig!! tänker på dig

2012-01-02 @ 10:43:16
URL: http://shortys.se
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Ta hand om dig!!!

2012-01-02 @ 11:20:25
URL: http://aboutourslife.blogg.se/
Postat av: Mamma till Adam yacob gravid v. 25

De där lät riktigt läskigt hoppas att allting är bra med dig och den lilla i magen !

2012-01-03 @ 00:06:41
URL: http://familylife.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Det låter som migrän, hoppas du mår bättre i alla fall!

2012-01-03 @ 01:11:28
Postat av: Ronja

krya på dig hoppas att allt går bra!

2012-01-03 @ 17:46:17
URL: http://ronjacharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0