Vad tror ni?


Nu har jag googlat i flera veckor, läst recensioner och bloggar, och vi har varit och klämt på denna två gånger inne på babyproffsen. Vi älskar den och den verkar helt perfekt för oss ;) Vad jag kan läsa mig till så finns det inget negativt med den. Den passar både i storstaden och på landet i terräng. Den går in genom hissar och dörrar. Den tar liten plats i bilen. Barnen kan sitta åt olika eller åt samma håll (det viktigaste känner jag) Svängbara men samtidigt låsbara hjul. Och tänk så perfekt när jag är själv hemma med Mini och vi ska lämna Alicia på dagis (etc), då kan jag bara klicka ihop chassit så har jag en singelvagn när jag behöver gå ut med hunden, inte en stor tvillingvagn för en liten bebis. Stor varukorg, ställbart handtag (perfekt för mig som är kort) och inte minst lättmanövrerad och smidig. Jag menar jag som är ganska så liten skulle ha ganska så svårt att ta mig fram överallt (med tåg osv) med en stor UJ (Urban Jungle) tex, jag menar jag kan knappt styra en kundvagn inne på mataffärerna *fniss*. Och visst är den väl bara för snygg? Om man kan vara kär i en vagn så är jag kär i denna ♥ Så vad tror ni? Ska vi slå till?

Kommentarer
Postat av: Zara

Skulle jag få välja en syskonvagn skulle det bli en Phil&ted (verkar smidig när dom sitter över varandra, och inte större än en singelvagn)

eller en teutonia teamcosmo (snyggast tycker jag iaf)



Men det är slut med barn i denna familj nu....

Men drömma är juh roligt!!!

2012-01-16 @ 15:35:37
Postat av: Emma - Mamma till Viggo och Melker.

Absolut, go for it :) Helt underbar vagn, skulle med vilja ha en!! :) Vi har en phil & ted sport, som vi är väldigt nöjda med... men skulle vi ha råd, skulle vi nog köpa oss en sån där med... Tycker den verkar bra mycket smidigare än andra breda syskonvagnar, den verkar inte så jätteklumpig/bred... Gillar designen, så stilren och fin :)



Annars har jag bara gått att säga om våran p&t sport <3

2012-01-16 @ 15:46:36
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Alexsandra

Ååå visst är den underbar!!! Vi är oxå lite små kära i den hihi... Blir ju snyggare för var gång man kollar på den ju!!

Kram

2012-01-16 @ 17:21:35
URL: http://alexsandras.wordpress.com
Postat av: Ida - mamma till Isabella

Vagnen ser jättefin ut!



2012-01-16 @ 21:04:43
URL: http://dagarmeder.blogg.se/
Postat av: Mamma till Adam yacob och bäbis i magen

Den är ju så fin! Vill köpa den men ekonomin tillåter inte det. Som du säger perfekt när en är på dagis !

2012-01-17 @ 09:19:17
URL: http://familylife.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma till Adam yacob och bäbis i magen

Den är ju så fin! Vill köpa den men ekonomin tillåter inte det. Som du säger perfekt när en är på dagis !

2012-01-17 @ 09:20:03
URL: http://familylife.bloggplatsen.se
Postat av: SHORTY

gumman jag tror du råkat ta bort kommentarskoden i kommentars-kodmallen?

2012-01-18 @ 11:06:15
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0