Längesen

Hej på er alla fina, uppdateringen har uteblivit ett tag nu som ni kanske har märkt? Den största anledningen är att blogg.se appen buggar för mig i telefonen så jag kan inte logga in :{ Så himla tråkigt då jag aldrig sitter vid datorn längre, och ska jag vara ärlig så saknar jag både er och bloggen ;} Det har hänt massor här hemma sen sist, vi har vart iväg på mini semseter till Furuvik och Gävle, fått nytt badrum, vart till Svärföräldrarna vid deras båt ute på Djurgården, besökt Junibacken, shoppat i mängder, myst med nära och kära, firat midsommar, ätit god mat, bokat en weekend semester till Åland, och planerat dop :} Och imorgon är den stora dagen här, vår lilla prins (som för övrigt inte är så liten längre) ska döpas. Så det är fullt upp här hemma ikväll, som tur är sover båda barnen som små änglar så nu ska vi straxt äta en alltför sen och onyttig middag, nämligen Pizza. Och idag blir även Alicia 23 månader, en månad kvar till 2 års dagen, våran stora tjej. Och den 14:de blir Elliot 4 månader, snart dags för smakportioner :}
 
Nej nu kom maten, hoppas att ni har det bra ute i sommar Svergie så hoppas jag att vi hörs snart igen.
 
STOR kram från oss
 
 

Kommentarer
Postat av: SHORTY

som jag saknat dina inlägg<3

Svar: <3 :)
Emma Johansson

2012-07-07 @ 21:54:01
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0