Bra jobbat

Åh är lite irriterad, imorse gick jag längsta promenaden hittills & slog även mitt personliga rekord i snabbast tid, tror ni inte att jag lyckades stänga ner appen innan jag sparat alla uppgifter? Bra jobbat liksom! Jaha iallafall så kommer jag ihåg ungefär resultatet så här kommer det. 2,96 km, 25 minuter, medel hastighet 9,35 & ca 170 kcal brända! Detta är mest för min egen skull för att jag ska kunna se framsteg :} Kanske inte så intressant läsning för er men men.

Och för er som undrade vilken app jag använder när jag går så heter den "RunKeeper" & finns att ladda ner i AppStore, antar att den finns till Andriod också(?)


Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej! Måste bara fråga hur du mobil bloggar? Jag kan inte lägga upp inlägg eller bilder på blogg appen!! :/

2012-05-14 @ 17:37:30
URL: http://marianathorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0