BVC dags

Jaha då var det läggdags igen då, konstigt nog är jag inte särskilt trött trots att jag var helt död imorse(?) Imorgon har vi tid för läkarbesök med Elliot på BVC, dock har jag lyckats slarva bort lappen där det står vilken tid det var,(oupsie) Får helt enkelt ringa ner imorgon bitti! Ska bli spännande att se hur mycket han väger denna gång, han har ju en förmåga att chocka våran sköterska varje gång hehe ;} Det känns som att han har blivit jätte stor på sistone så det skulle inte förvåna mig om han väger typ 5500 eller nåt nu, sist vägde han 4710 tror jag! Tänkte att jag skulle lägga upp jämförelse vikt, längd & bild på honom & Alicia imorgon! Kan väl vara lite kul att se? Även om man inte ska jämföra barn bara för att dem är syskon.. Men det är ju lite svårt att låta bli eller vad säger ni?

God natt & sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0