En konstig känsla nånstans

Kände att jag behövde skriva av mig lite nu när Elliot äntligen somnat för en stund sen. Nu ikväll är första gången sen han föddes som han har vart ledsen & jag inte riktigt vetat vad jag skulle göra! Så otroligt jobbig känsla när man inte vet vad man ska ta sig till, maktlöshet blandat med känslan att man "inte är tillräcklig".. Usch! Nu handlar det tack & lov om kanske bara en halvtimma max som han var sådär. M var & la Alicia och jag försökte ge honom mat för det var det han ville, men det var som att det inte fanns tillräckligt mycket (?) mjölk! Tillslut satt vi på soffan och han grät & jag grät, så då gick jag in i badrummet & slog igång kranen i badkaret (han älskar att bada & brukar alltid somna när man har kranen på i köket osv) Så fort han hörde kranen så blev han lugn igen, så vi passade på att ta ett litet bad & nu sitter vi här på soffan igen... Fast den här gången är det ingen som gråter :} Lill plutten sover som sagt & jag tänkte gå och lägga mig jag med! M somnade visst när han la Skruttan ;} Go kväll på er ❥


Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

vilken söt bild :)!

2012-05-13 @ 21:50:05
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0