Livskvalité

Nu har jag precis slagit mig ner i soffan efter ett lååångt bad :} Först badade Alicia med mig en stund, sen när hon klivit upp så tvättade jag håret och la en färgbomb, (i håret altså) sen rakade jag benen och sådär! Sen skrubbade jag mig med min nya scrubb som jag skrev om tidigare, och den var verkligen värd varenda krona kan jag tala om. Sen klev jag upp och smorde in mig med glitter lotionen (hehe), noppade ögonbrynen, filade och målade naglarna och till och med petade öronen för att vara exakt haha :} Allt det här är riktig livskvalité för mig! Vad är brukar ni göra för att lyxa till vardagen? :}

Tidigare idag när jag inte var riktigt lika fräsch! Haha. Go kväll på er :}




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0