Vad hände?

Snacka om en dålig start på dagen att vakna upp & se detta :( Jag som hade tänkt ta en promenad efter dagis lämningen men jag hatar regn haha! Nu har jag i och för sig inte hunnit kolla ut genom fönstret så man kan ju hålla tummarna för att det inte stämmer haha :} Antar att det blir en inomhus dag för mig & Lill grabben då, jag hade hoppats på att kunna sitta ute hela dagen som igår. Då var vi ute från 10 till 3, och sen tog jag & syrran en kvällspromenad till affären, utan barn ;} Fast det kanske är bra för mig att vila huden lite, brände mig i ansiktet och på bröstet igår! Tur i oturen får man väl säga då!?

Hoppas att ni har det bra & får ett finare väder än oss ❥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0