Bortappad förlovningsring sökes :p

Åh va irriterande, jag hittar inte min förlovningsring :( Jag tog av mig den igår när jag städade här hemma ( jag gör alltid så, tar av den när jag städar eller diskar, har fått för mig att den ska gå sönder eller nåt annars :p ) Grejen är att jag sist såg den på köksbordet, och jag har inget minne av att jag har flyttat den där ifrån, därimot så var det min kära sambo som torkade bordet & fixade med duken ;) hehe, men han säger att han inte sett den... Hmm, jag vet inte jag :p Oj då, vart ett lite långt inälgg där om min ring va haha :D Jaja jag hoppas att jag hittar den snart, hatar att inte ha den, det känns så tomt.Klockan tolv tar jag & skruttan♥  tåget in till stan, så vi får höras senare antar jag ? Ha en bra dag. Vad ska ni hitta på en sån här dag ? Dagen innan Julafton och allt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade gåt banannas om jag tappat min vigsel och förlovningsring..

God Jul

Kram

2010-12-23 @ 11:22:48
Postat av: Anonym

den ligger säkert för nära ögonen. :P

Jag och min plutt ska också in till stan, vi kanske ses. kram.

2010-12-23 @ 12:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0