Graverade halsband

Jag tycker att det är så himla fint med personliga presenter! Som tex graverade smycken/namnsmycken!


Det här fina halsbandet fick jag i julklapp utav svärföräldrarna

Det representerar kärleken mellan mig & Alicia, jag funderar även på att beställa en till bricka där M ska få plats, men jag vet inte vad det ska stå på den, eftersom det står Mamma för mig, det blir kanske lite konstigt med graveringen " Pappa " då det kanske uppfattas som att det är mina föräldrar ? Hmm får fundera lite på det, så länge får jag be er om råd, som alltid :)  hur skulle ni ha gjort ?

Det här halsbandet gav Alicia ;) till M på Farsdag som även var Alicias dopdag.

 


Kommentarer
Postat av: Josefine - Mamma till Lexus

Jättefina halsband :)



Sibylle tyckte jag skulle gå på det men jag vet inte riktigt. Tyckte du det var bra?



Kram kram



2011-02-17 @ 11:45:56
URL: http://livetmedlexus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0