Pysslat


Idag har det pysslats här hemma inför morgondagen. M har satt upp sjärnor och julgardiner. Sen tog han och lill tjejen en tupplur på soffan så då satte jag igång med disken, och sen tvättade jag lite fönster (iallafall insidan hihi). Har inte hunnit damsuga än då jag inte ville göra det när dem sov, men damtorkat har jag gjort, och fyllt upp mina fina glasburkar med lite julmys. Nu ska jag slänga ihop första satsen med lussebullsdeg och medans den jäser så tänkte jag damsuga och fixa lite. M & Alicia har åkt till stan för lite mer julhandling, vi började även lite smått med det igår. Nej nu är det dags att sätta igång om jag ska bli färdig i lagom tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0