Svar på Veronicas kommentar

Veronica,Mamma till Leo ♥ om GRATTIS Farbror Fredrik : Hej :) Länge sen vi hördes vid, hoppas allt är bra med er :) Tänkte bara fråga dig hur du tycker att bilbarnsstolen är? Funderar på att köpa en likadan. Den Leo har nu är inge vidare då hans huvud alltid åker ner när han sover. Sitter huvudet stadigt på Alicia när hon sover?? :)

Kram på er.

Svar: Hejsan ! Ja det var ett tag sen, Med oss är allt bara bra, Hur mår ni ? Anledningen att jag publicerade din kommentar här är för att du har lämnat kommentarer några gånger till mig, men du har lösenord på din blogg så jag kan tyvärr inte svara ! Men om du vill så kan du juh mejla mig ditt lösenord ? Du hittar min adress i dropdownmenyn under kontakta mig, eller längst ner i headern ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Hej! Jag försökte skicka mail till dig men fick tillbaks ett mail om att det inte kunde levereras. Är det rätt mail du skrivit under headern? Min blogg är helt privat, så vill inte ge ut lösenordet nu heller.



Kram

2011-07-19 @ 09:36:53
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0