Massa måsten

Det vart inget pyssel idag, ( men förmodligen så blir det av imorgon ) Idag vart det istället " ett försök " till storstädning här hemma, och då menar jag verkligen stor städning, det var ett tag sen kan jag tala om, tyvär så är det juh så nu när man har barn, man hinner inte alltid helt enkelt. Dock tycker jag att det är himla svårt att slappna av & ta det lugnt när jag känner att det finns så mycket som behöver göras, och även fast man plockar lite här & där varje dag så känns det endå som att man aldrig hinner få det helt rent, och då går jag och stör mig på det & blir irriterad istället, inte bra .. men men, ska försöka ta vid städningen där jag lämnade den... imorgon..


Påtal om något helt annat, sista avsnittet av Desperate Housewifes var juh ikväll, vad tyckte ni?


Nu måste jag kissa vovven en snabbis innan läggdags -.-

Kommentarer
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Ja dom är superfina :)



Ja men verkligen, dom små liven växer så det knakar, det är så kul att se hur dom utvecklas och lär sig nya saker dag för dag. Tänk så fort tiden gått, redan är dom 4 månader.



Allt är bara bra med oss :) Jo han har fått provsmaka lite. 2ggr, men det har bara blivit ett par skedar. Vill inte börja med smakportionerna riktigt än, väntar nog tills efter halvåret :) fast någon sked lite då och då kan han allt få smaka :) Har Alicia börjat med det? :) Kram

2010-12-15 @ 00:11:36
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jag kollar på desperate från början, och jag har aldrig gillat det innan men nu älskar jag det. det händer saker i varje avsnitt som gör det spännande. ;) om du vill kunna svara.



Användarnamn: Fisken

Lösenord: Blubb



Publicera inte kommentaren :) hur mår ni annars?

2010-12-15 @ 10:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0