Ingen bebis

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg för att uppdatera er lite ;)
Det har altså INTE kommit någon bebis idag, trots att BF datumet är här & allt.
Det är bara det att jag inte haft tid/lust till att sitta vid datorn idag.

Vid 12 tiden idag så mötte jag min kära vän Niccole & hennes super söta son Kian vid tåget,
efter det så gick vi hem till oss & fikade lite, pratade massor, tog en promenad osv.
Sen följde jag med henne till tåget vid 5 tiden när hon skulle åka hem.
Efter det har vi hunnit med middag här hemma & spelat The Sims :D haha.
Fixat alla expansionspaket & extra möbler osv.

Och inte har jag kännt något speciellt idag heller, blir väl aldrig någon bebis ;)
Men om det nu skulle vara så att det sätter igång, så har jag bett Niccole,
att uppdatera bloggen åt mig, eller åt er kanske man ska kalla det ;) hehe...
Så nu vet ni det iaf..
Ha en toppen kväll så hörs vi imorgon igen..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0