Nu så

Nu så är allt tvättande snart klart :p hehe.
Hade tur som fick två tider efter varran :)
Annars när det bara är en tid så brukar inte allt hinna torka & de!
Men nu så ;)

Jaha då var det bara disken kvar då,
& middagen oxå :S
Inge sytt vart det idag heller :(
Näe nu har jag ont i ryggen så nu måste jag resa mig :p

Ha en underbar fredags kväll,
så hörs vi imorgon,då kommer förmodligen,
den här veckans magbild upp ;)

KRAM



Sånt här sk*t väder har vi fått stå ut med i två dagar nu :(




Kommentarer
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

hehe okeej. Det lät jobbigt. Själv har man ju blivit så bekväm med bilen. Men nu när den blev snodd så får man ju snällt sätta sig på bussen för att handla. :P



Ikväll blir det bara lugnt. Ska väl vara en sån där svensson och titta på let's dance och solsidan :D

Vad skaa ni göra ikväll?

Kram

2010-03-19 @ 19:20:10
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Janni gravid i vecka 36 <3

Hej söta, uschh ja skit väder, vår snö är iallafall borta nu!



Det är mina vanliga jeans som jag kan ha, går dock inte att stänga så har ett långt linne över! :)

Hittar inga fina mammajeans alls!



Ja hittade en mobil idag som vi ska ha över skötbordet!

Hoppas ni får en mysig fredagskväll!

Kramar

2010-03-19 @ 19:23:00
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Sandra-isabellesmamma+ gravid

jaa tiden går fort =)



jodå det är bra . fruktansvärt trött seer framemot en skön sovmorgon imon =) . haha . Själv? :)



2010-03-19 @ 20:07:56
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0