From Am to Pm

Ojj oj vilken dag! Har vatr fullt upp fram tills nu, Alicia´s Farmor,faster & ena farbror,
har vart här fram till nyss, innan dess så var vi som sagt iväg & firade Alicia´s gammel farmor som fyllde år,
och efter det så åt vi Pizza.Så nu är man trött efter en hel dag,
imorgon ska vi se om M´s bror Fredrik + sambo är hemma så åker vi kanske dit & fikar
& sen efter det så blir det stan, vi ska bla till IKEA ;)

Jusste har fått massa nya fina bilder på Alicia från idag.. hon är så vacker våran lilla prinsessa.
Ni ska få se så fort jag lagt på en "vattenstämpel" :D

Vi hörs imorgon! Godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Om den är klar så kan jag ta den! Jag har pengar nu så kan föra över direkt om det är så.



Jag förstår att du inte har tid, men mailade dig direkt efter du skrivit till mig så trodde du bara struntat i det. Men jag förstår!



Har du fortfarande headern kvar så skicka den gärna!



Ledsen för missförståndet. kram

2010-09-18 @ 22:31:29
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Hej gumman!



Nu är det så att jag fixat en header. Ber jätte mycket om ursäkt för allt strul och att du har fått lägga ner tid på en header som jag inte ens ska ha. Men om du vill så kan du få pengar för besväret. Känner mig jätte dum..



Kram

2010-09-18 @ 23:22:27
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Är allt bara med dig och familjen? :)

2010-09-18 @ 23:39:30
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0