Kl 13:27 den 5 Augusti 2010

Svälld som en jag vet inte vad, finnar runt munnen, flottig och ja allt annat en vacker var man :p haha ! Här hade vi precis kommit in till sjukhuset och börjat en CTG kurva inne i förberedelserummet ! Värkarna hade börja avta lite så vi trodde att vi skulle bli nerskickade på stan några timmar innan vi skulle få komma in, men icke jag var öppen 3 cm så det var bara att stanna kvar det ;) Vart ingen mat på stan för oss inte haha :D Straxt efter detta fick jag lägga mig i ett bad som jag hade önskat :)


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

GRATTIS i efterskott finaste Alicia på 1-årsdagen :D

hoppas ni mår bra.



Kram från oss

2011-08-07 @ 18:27:02
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0