Min parfym samling

Som jag sa tidigare idag så visste jag att jag skulle få tråkigt under kvällens lopp, detta resulterade i att jag nu komponerade ihop ett helt inlägg om parfymer haha :D Hoppas ni ska gilla det ;)

1. Distaff - Någon parfym som jag fått men som jag nästan aldrig använt.

2. Pink Power.

3. Escada " Pasific paradise "

4. Paris Hilton " Can Can "

5. Escada " Moon Sparcle "

6. Escada " Ocean Lounge "

7. Escada " Marine Groove "

8. Dolce and Gabbana " Light blue "

9. Sara Jessica Parker " Covet "

10. Celvin Clein " Secret Obsession "

11. DKNY " Be Delicious "

12. Kylie Minogue " Showtime " - en av mina största favoriter.

13. Cacharel " Amor Amor " - kopia.

14. Dior " Pure Poison " - kopia.

1. Britney Spears " Fantasy " - Denna blir mitt nästa inköp av parfym, älskar den här doften.

2. Vera Wang " Princess "

3. Empiro Armani " Dimonds "

4. Gucci " Envy Me "

5. Paris Hilton " Heiress "

6. Paris Hilton " Paris Hilton "

7. Escada " S "

8. Ralph Lauren " Ralph"



Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Åh, jag ÄLSKAR Britney Spears - Fantasy.

Den luktar SÅ gott och man luktar gott hela dagen om man tar ett sprut på morgonen!

Jag hade den parfymen men nu är den slut :(

2011-01-27 @ 23:24:25
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag gillar ju light blue och Paris HIlton. Fast favoriten är ändå In2u her från Calvin klein.



SV: Eftersom det är så nära inpå Mait så tycker vi att alla är förbrukade när vi pratade om dem till henne, och några nya favoriter har det inte hunnit dyka upp.

2011-01-28 @ 06:42:06
Postat av: emmy bruuuuuunnkvist

Ralph lauren!! har alltid haft den :D Sen gucci med, den är min favvo just nu :P

2011-01-29 @ 19:15:23
URL: http://emmyyyy.blogg.se/
Postat av: Judit

Åhh jag älskar också att ha ett par och välja mellan. Just nu ha jag Lovley - Jessica Parker, och Christina aguilera - by night :))

2011-01-31 @ 18:01:04
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: =)

Åhh jag har också haft Britney Spears - fantasy !

Varje gång jag la parfymen så lukta jag såå himla gott ! :D

Men nu har jag fått en med paris hilton - heiress den är såå fräsch på ngt sätt :) <3

Min syrra har också Emporio Armani den är såå god den med :D

2011-12-26 @ 21:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0