Minns ni ? :)

Kommer ni ihåg barnprogrammen som ni har växt upp till ? Det finns juh en hel del men jag hittade några utav dem som var mina favoriter och som man aldrig kommer att glömma. Jag tycker att det är så himla tråkigt att se barnprogrammen som visas på teve idag, dem är inte alls lika bra som dem var förr, tyvvär :(

Min största favorit utav dem alla var: De vilda djurens flykt, visades i teve 1993 och 94. Serien hade allt :D Spänning, glädje, sorg och vännskap :D



Dr Snuggles.



Bumbibjörnarna.



Ika i rutan.



Simpor och grodfötter.



Trasdockorna.



Björnes magasin.



Babar.



Vilka barnprogram minns ni har speglat eran uppväxt ? :)

Kommentarer
Postat av: miia mamma till My

Dessa tittade jag med på. Så roliga. :)Speciellt trasdockorna,bumbibjörnarna och dr snuggles :)

Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag älskade speciellt Babar, hade massa filmer hemma. Sen också De vilda djurens flykt, Dr. Snuggels, Trasdockorna, Bumbibjörnarna och Björnes magasin.

2011-06-20 @ 11:00:57
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0