HUS

Åh vad jag vill köpa hus ! Jag tänker på det nästan varje dag. Jag önskar verkligen att Alicia hade möjligheten att växa upp i ett riktigt stort, fint hus som skulle bli hennes barndomshem, där hon kanske kommer att vilja flytta in med sin familj långt fram i tiden. Jag är trött på denna "dåliga" lägenhet, jag vill ha nånting eget. Och jag menar ett hus är verkligen något som är värt att "investera" pengar i. Ett hus där man kan och vill bo för rästen utav sitt liv!

Hittade några hus på hemnet som är så otroligt fina, men smakar det så kostar det ;) Ungefär så här ser mitt drömhus ut (vet att jag nämt något liknande i nåt tidigare inlägg men men.)









Förut var jag bombsäker på att jag ville bo i en enplansvilla, men jag la märke till nu att jag nästan bara kikar på hus liknande som ovan :)

Men hus som detta är också himla fina :)





Kommentarer
Postat av: anna

tack! vad kul att du gillade den=)



för att få en sån kan man tex betala mej en slant så fixar jag biffen.

2011-05-12 @ 23:36:47
URL: http://ichbinanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det sista huset var riktigt fint! :)

2011-05-17 @ 12:54:13
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0