Ensamma Hemma


Den här helgen har jag ledig helg, äntligen säger jag bara. Tyvärr så jobbar M stängning denna helg. Men vi hinner iallafall ses på dagen innan han åker och jobbar som tur är. Idag gjorde vi inget särskillt, skruttan slog upp sina blå vid sju tiden ungefär (som vanligt med andra ord). När M åkt till jobbet ungefär vid halv fyra tiden så åt jag och Alicia lite mellis, sen tog vi en tur till affären. Handlade lite mys och lite som fattades till middagen. Alicia träffade även på sin kära Lovisa :) Dem blir så glada när dem ser varandra, så härligt att se, trots att Lovisa är lite äldre. Sen gick vi hem och jag började med maten som idag vart Ungspannkaka/Fläskpannkaka. Så otroligt enkelt och riktigt super gott. Topp betyg även ifrån sötnosen.




Efter middagen var det dags för lite Lördagsmys, Alicia fick smaka lite chips och ostbågar. Godiset väntade jag med att börja smaska på tills efter att hon hade somnat ;)


Ostbågar och mjölk, det är grejer det!

Kommentarer
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Men vad gör det Emma? Borde man inte bli glad om andra tycker att man har något fint? Jag har ju inte direkt kopierat den, inspiration - hört talas om det? Det är skillnad på att kopiera och inspireras.



Tråkigt att enda gången du behagar att kommentera i min blogg är när du ska klaga över någonting!?

2011-11-06 @ 00:01:57
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Och förresten, kategorierna i din blogg har du inte haft sådär länge - borde jag bli sur över det för att det liknar det jag har i min blogg?? Man blir snarare glad om man ser att någon annan tycker att det man gör och har är fint!



2011-11-06 @ 00:10:40
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Har jag kopierat din ikon eller? Nej det har jag inte. Och det vet du mycket väl att jag inte gjort så jag förstår inte varför du ska starta en diskussion om det hela?



Och ang det med "shortys" (?) ikon så visste jag inte om att det var hennes. Hon och jag har redan tagit det där med varandra så vill du veta mer så kan du ju fråga henne i så fall.



Och som sagt, det är SKILLNAD att kopiera RAKT av. Och jag har INTE kopierat något från dig och "ändrat på textfärgen" - Herregud, ta och ge dig!



Och man tappar ju såklart lusten till att fortsätta kommentera när man aldrig får svar. Och du verkar inte bry dig särskilt mycket om det heller. Känner man att man vill ha ett typsnitt för sig själv så borde man ju inte lägga ut det i en offentlig blogg. Bara töntigt att inte vilja dela med sig av en sån liten sak.



Ska du fortsätta denna diskussion så kan du lika väl kontakta mig via facebook. Tänker inte ha ett "bloggtjaffs" genom min blogg. Bara omoget. Hur gamla är vi egentligen?

2011-11-06 @ 00:28:10
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0