Första bilderna ifrån Turkiet resan

Ja som rubriken lyder, här kommer några bilder. Och hur hade vi det då ? Jo helt underbart. Det var så underbart med värme, sol och massa bad. Alicia har varit så duktig och skött sig exemplarsikt. Hon sov både på flyget dit och hem! Och som tur är så älskar hon att bada, hon skulle kunna ha badat i timmar oavbrutet. Maten tyckte jag var sisådär, M gillade allt. Alicia åt väl inte den Turkiska maten riktigt så bra som vi hade hoppats men det fick kompenceras med gröt och yoghurt! Hon gillade nästan alla Turkar som kom fram och ville lyfta, och krama och pussa, speciellt vissa på hotellet :) Hotellet var förövrigt super fint och vi trides jätte bra :) Det ända negativa var väl att det var ca 2 km till stranden och hamnen. Men det gjorde inte så mycket då fick vi juh se mycket utav Alanya. Fler bilder kommer.

På Arlanda, precis gått igenom röntgen!



Busar med skruttan.



Precis anlänt i Turkiet på flygplatsen i Antalya.



Vårat hotell.



Första middagen.






Kommentarer
Postat av: helen

skönt å höra att resan var riktigt bra, gud vad jag skulle vilja ladda batterierna i värmen innan förlossningen jag med men det får nog bli en resa nästa år med båda barnen istället. Fina bilder, ser fram emot fler!! :) Kramar

2011-09-25 @ 11:10:51
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Vad roligt! Jag var själv iväg till Alanya nu i september (7-15) och bodde på precis det där hotellet : ) Villa Sunflower 1!



Var ni nöjda med allting? : )

Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

SVAR: Nej, jag hade aldrig varit i Alanya tidigare faktiskt, men det var härligt. Supernöjd!



Lustigt, då var vi ju där samtidigt! Haha. Låg ni mycket vid poolen, för jag kan inte minnas att jag sett er. Och såå många var det ju inte på hotellet ändå : )

2011-09-27 @ 22:38:40
URL: http://lindablom.se
Postat av: Maria L

Härligt!

Jag var i Alanya förra veckan, men bodde på Villa Sunflower 2! :)

2011-09-28 @ 14:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0