Så ligger det till

Malin om Kalastjej ♥: Åh vad fin. Får man fråga vart du köpt både tröjan och byxorna? :-)

Svar: Tänkte att jag tar och svarar på den frågan här istället då ni är många som undrat var dem blommiga byxorna kommer ifrån :} Vad roligt att ni gillade dem. Tyvärr så kan jag inte hjälpa er så mycket med den frågan då byxorna faktiskt är ifrån en second hand butik, och dessutom är handsydda. Tröjan/tunikan vet jag därimot kommer ifrån H&M, men den beställde jag på Rea:n för jätte länge sen, altså kanske mer än ett halvår sen, brukar göra så ibland om jag hittar något fint på rea:n i större strl så spar jag det och lägger undan tills hon kan ha det.

Malin om Söt socker ♥: Hej! jag har en fråga men om du känner att det är för privat, behöver du inte svara! undrar om du har kontakt med dina föräldrar och har din dotter? tänkte för du nämner aldrig det!

Svar: Denna fråga har jag faktiskt väntat länge på, eller ja jag har faktiskt funderat över att den inte dykt upp tidigare. Men tyvärr så tycker jag att den är lite för privat så jag tänker inte gå in på några anledningar och detaljer osv utan jag väljer bara att svara att: Nej jag har ingen kontakt med mina föräldrar, kanske ett enstaka sms vid något speciellt tillfälle om knappt det. Alicia har träffat sin Mormor 1 gång och då var hon 1 vecka gammal, och sin Morfar 1 gång och det var i sommras när hon var ca 11 månader. Hoppas att du fick svar på din fråga.

Sen så är ni flera som nämt att ni har haft svårt att kommentera vissa inlägg osv och jag tänkte bara berätta att det är när man (jag och alla ni andra) lägger upp inlägg och bilder via blogg.se´s app som det inte går att kommentera. Det är tydligen någon "bugg" i appen som gör att det inte går att kommentera. Så nu väntar jag som en galning på att det ska komma en uppdatering utav appen. Så alla ni som lägger upp mobilinlägg via blogg.se appen, klicka på kommentera i eran egen blogg så ser ni att det inte finns något kommentarsfält.

Jag tror även att ni var några stycken som var nyfikna på vad det blev för vagnval för oss? ;) Så jag tänkte att jag ska hålla er lite på halster ett tag till bara för att retas lite ;) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0