Dagens

Hej på er! Hoppas att ni har haft en fin dag. Själv har jag haft en lagom effektiv dag, började i morse med lite smått såsom vika in tvätt, köra igång en diskmaskin, göra i ordning frukost, och göra mig och Alicia redo för en ny dag, lagom till Pappan klev upp efter lite sovmorgon! Efter det åkte vi och lämnade av hunden hos min syster, tog en lunch "ute" och sedan åkte vi till gamla lägenheten för ett sista städ ryck, kom snabbt på att det var alldeles för kallt för Alicia att knata runt där (lgh drivs nämligen på golvvärme) så hon fick kila hem till Farmor en stund. När vi var klara så drack vi kaffe hos Alicias Farmor medans Smulan tvärsov på soffan!

Kom hem och dammsög hela lgh och fick så ont i ryggen, så nu tar jag mitt första ensamma bad sen förlossningen med Alicia! Har verkligen saknat att ha badkar och kunna mysa till det som jag gör nu med tända ljus och väldoftande badsalt alldeles själv! Ska strax kliva upp och ta ut vovven! Sen väntar sängen! Ska upp i skaplig tid med Alicia som ska till dagis och busa imorgon!

Oj så jobbigt detta var att skriva via iPhonen haha :) Nej nu ska jag dra ur proppen ;) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0