ÖF premiär för i år

Idag har jag och barnen varit iväg till ÖF. Så roligt att det kommit igång igen efter ett lååångt jul uppehåll. Väl uppskattat utav både barn och mamma. Konstaterade att jag kommer hinna gå två gånger till innan det är dags för mig att börja jobba igen. Självklart kommer vi att gå om jag har ledig dag någon onsdag och även kanske om jag jobbar kväll. Allt för att jag vet att båda (speciellt Alicia) uppskattar det såå mycket.

I måndags vart Elliot 10 månader och igår var vi på 10-månaders kontroll på BVC. Allt såg bra ut och han var "helt perfekt" :) Kanske lägger in lite uppdatering om hans vikt och längd. Stora lilla killen <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, vad mysig sista bilden var!

2013-01-21 @ 21:27:22
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0