Skriv din rubrik här

Usch jag känner mig lite illamående :/
Jag hoppas bara att det beror på att jag glömt att äta lunch idag.
Har märkt att istället för att bli hungrig nuförtiden,
så kan jag bli illamånde :S
Inte särskilt kul kan jag juh tala om :p

Näe nu tänkte jag ta & hoppa in i en dusch.
Kanske man känner sig lite piggare & fräschare efteråt.
Tror att jag ska göra mig & kulan lite Fredags fina oxå ;)
Trots att vi inte ska göra något speciellt idag :p hihi.

Vad ska ni hitta på ikväll?

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Helen BF 30 juli.

uscha, synd att veterinären inte hade öppet, kan ju bli så illa de där infektionerna om de är så att lillen fått i sig något i ögat. Ni kanske kan ringa till en annan veterinär och få råd, för isf kanske de har någon ögonspolning nu kan köpa på apoteket. kram

2010-04-09 @ 17:34:11
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Jaqueline- Gravidast ever.

Tack :D Tågresan blev awsome, sambon hoppade på tåget i sthlm (han jobbar ju där) och hade med sig burger king. Så min lycka var gjord typ haha! Och btw, jag blir också illamående ist för hungrig nu för tiden... Skumt! :P



kram

2010-04-09 @ 18:21:20
URL: http://whitetrashdoll.blogg.se/
Postat av: Linnea - 17 år o gravid

ja de låter ju inte så roligt att må illa. Hoppas de går över :) Allt bra med dig annars då?

2010-04-09 @ 20:47:12
URL: http://smileybiatch.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Åh så mysigt med en liten tös :)

Jo det är bättre, men jag tror det var för lite vätska helt enkelt. Man måste dricka mycket när man ammar. Och annars också¨för den delen :P



Jo jag har många planer i helgen. Imorgon trädgårds mässa, sen hem till pappa på middag och på söndag babysim :)

Själv då?

Kram

2010-04-09 @ 20:51:30
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej gumman.. JOdå det är bara bra med oss.. Har inte riktigt haft tid att sitta vid bloggen.. Men nu sover lilleman o då får man passa på! Hur är det med dig? Kram

2010-04-10 @ 09:10:05
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Åh fy, hoppas du får slippa illamåendet. Det va inte kul. :/



Ja men lugg och slingor lät ju bra. Blonda slingor då eller lite mörkare? :) Min mamma har ju alltid varit den som klippt mig men första gången jag gick till frissan va efter jag fick Tuvaliee, så det är det enda stället jag går till. Men synd är ju att dom ej färgar håret så det lär jag fixa någon annanstans. :) Men det kan ju inte bli mkt pengar om dom ska slänga i lite färg i min lugg för att få samma nyans på allt? Hehe..



Strax efter 11 kommer Tuvaliees pappa och hämtar upp henne & har henne i några timmar. Jag själv ska då ta mig en dusch & göra mig klar för att träffa en tjej kompis på stan för att luncha. :) Mer planer för helgen eller dagen har vi inte. Ni då? :)



Magen kommer nog bli bra mkt större. :) hihi!



Puss puss!

2010-04-10 @ 10:19:12
URL: http://aboutourslife.blogg.se/
Postat av: linda 22 blivande mamma

Jo såg att vi nästan ska ha samtidigt, har sett din blogg och följer den. Är roligt när man hittar människor som är i samma sits. :)



Förstår precis va du menar, men jag mår illa nästan kostant nu, man blir galen. Sedan har jag blodtryckfall konstant jag blir galen, tror jag ska svimma för minsta lilla. Men maten värkar inte göra någon större skillnad på varken blodtrycket eller illamåendet. :)

2010-04-10 @ 17:25:21
URL: http://bebisvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0