Alicia's nyårs " outfit "

Detta får bli Alicia's nyårs kläder hade jag tänkt, jag hoppas bara att hon kan ha klänningen, det är 62, och just nu har hon 62/68, det skulle vara så himla synd om hon inte kan ha den då hon inte ens har hunnit använda den än.. Blir inget nyårsparty för oss imorgon, men det hade ni kanske redan hunnit räkna ut ;) Pappa M jobbar eftermiddag och går av jobbet på tolvslaget :p tragiskt men tyvär sant. Vi ska fira hemma hos Alicia's ena moster & kusiner, blir väl antagligen lite god mat & lite nyårsraketer, kanske innan tolv slaget då ungarna förmodligen inte är vakna vid midnatt haha " Men det är väl en vääärdslig sak " :D Får se vad jag ska dra på mig för nått då, blir väl nån gammal trasa som ligger inslängd nånstans i garderoben, tänk vad man har förändrats ? För något år sen så var det där med nyårs firande så himla viktigt så att man hade fixat skor & klänning flera veckor i förskott, fixat lösnaglar, nya örhängen & annat *bling* men nu är det andra tider, och lika glad är jag för det - om inte gladare <3

 

 

Nyårsafton 2008

Ser ett mönster i att jag alltid gjorde peace tecken & sträckte ut tungan haha


2009

Här var jag gravid & det var bara vi tre som visste, plus min fina Amanda som tagit kortet.Jag drack den den största pommacflaskan man kunde hitta medans dom andra drack Asti :p


Får se vad det blir för fina minnen i år :)
Hur ska ni fira in det nya året imorn?


Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Asså? :) Han står lite varstans här i våran lägenhet :) hehe.

En kompis dotter på två år kommer hit så ska vi passa henne i helgen, sedan kommer två av mina systrar så ska vi laga god mat och mysa bara! :)

Vad ska ni hitta på? :)



KRAM!

2010-12-31 @ 07:42:04
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Nina, ensamstående mamma till Liam

Vad söta kläder Alicia ska ha/hade ikväll :)

2010-12-31 @ 22:26:23
URL: http://nninaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0