Min fina fina Alicia ❤

Har pecis suttit & fixat lite med alla bilder på Alicia, ni vet i alla mappar och sånt som man har på datorn.Kikade på massa bilder från när Alicia var nyfödd & vi precis hade kommit hem från sjukhuset, det känns som en evighet sen, men endå så minns man allt så väl, trots att man den första månaden bara gick omkring i någon slags låtsas värld - bebisvärlden.Ni som har barn vet nog vad jag pratar om :) Man gick lixom runt i en härlig bubbla och njöt (eller gick & gick? vi bodde i princip i soffan hemma hehe) Tänk vilken lycka det är att få barn, ett litet knyte som är så skört, som inte bryr sig om annat än att vara nära sin mamma & pappa, som så många andra har sagt innan mig " Man vet inte vad riktig kärlek är förens man har fått barn " och jag kan inte annat än att hålla med. Alicia är det bästa som någonsin har hänt mig

Kommentarer
Postat av: Sofia

Stämmer väldigt bra. :)

2010-12-05 @ 10:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0